Santiago 2016 - Reisverslag uit Clermont, Frankrijk van Bob Velthoven - WaarBenJij.nu Santiago 2016 - Reisverslag uit Clermont, Frankrijk van Bob Velthoven - WaarBenJij.nu

Santiago 2016

Blijf op de hoogte en volg Bob

30 April 2016 | Frankrijk, Clermont

4e dag ; gereden in de regen , wind regen . Geslapen in een oud Pelgrims huis ( fundering uit anno 1000 , 4 kelderlagen , weer opgebouwd Ronda 1700 ) op de 3e stage, leuk gastgezin .goed ontbeten en weer met goede moet gaat fietsen . 5e dag ; weer regen en wind , zeer eentonig , dus Alleen maar fietsen en fietsen regen de natuur. Geslapen , je gelooft of niet , bij een oud belgisch gezin die allies voor ons over regen nul kosten . Avondeten en ontbeten met deze zeer gastvrije mensen . Je mocht zelf bepalen wat je wilde betalen ( onze bijdrage was 60 euro ) . Hierna op weg met de fiets voor dag 6 . We begonnen met mooi weer , hebben aan de over van de schelde geluncht en hebben in Noyon de karhedraal bezocht , voor een stempel en hebben " gebeden " voor mooi weer . We werden door een Chinese koster gewezen op het feit dat er een speciale in en uit gang was voor de Pelgrims ! Het weer werd overigens items beter maar eindigde in Clermont weer in de regen .we hebben ons zelf dus maar verwend met een 3 gangen diner . Dat verzachte een hoop . Foto,s meesturen lukt nog niet ( ik werk eraan )

• 01 Mei 2016 - 07:30

Ria Hulsebosch :

Hallo mannen
    Het zit jullie ook niet mee hoor, haast alleen maar regen! Maar houd moed Je Kent het gezegde hé " na regen komt zonneschijn "
    Wel weer leuk om Je verhaal te lezen hoor Bob, kunnen we jullie toch een beetje volgen wat jullie allemaal uitspoken.
    De week zit er bijna op dan wens ik jullie nog veel plezier en tot Je volgende bericht ( ik volg het

• 01 Mei 2016 - 10:03

Bou :

Hoi Bob,
    Zondag. Vanochtend hier de gordijnen open en een stralend zonnetje binnenkomend en dan te bedenken wat jullie al aan regen voor de kiezen hebben gekregen.
    Het zij zo. Maar dit is wel het echte werk voor bikkels op weg naar Santiago.
    Maar wat een ervaringen hebben jullie al opgedaan.
    Zal een dik plakboek worden na terugkomst.
    Goeie reis verder.
    groeten aan je maten.
    Bou en Miriam

• 01 Mei 2016 - 11:15

Lydia Heijnis:

zondagmorgen.
    Hier schijnt de zon en dat gaat voor jullie ook gebeuren. De weersverwachting voor jullie verdere reis bekeken en dat ziet er over het algemeen goed uit. Jullie hebben al veel beleefd en dat nog maar aan het begin van jullie kruistocht. Heel veel fietsplezier en genieten jullie ervan.
    tot de volgende keer. gr Lydia

• 01 Mei 2016 - 11:24

Leo En Fien:

Hallo bob jan Nico,
    Wat een week hebben jullie achter rug , met die regen en wind en dan nog de juiste weg te vinden.
    Maar wat wij begrijpen mooie mensen ontmoet, dat maakt veel goed. Geniet er van en nog veel fietsplezier
    Groetjes Fien Leo.

• 01 Mei 2016 - 15:28

Ina Kleverlaan:

Hoi Bob, wat een weer maar nu gaat het mooi weer worden en kun je genieten van de mooie omgeving.
    Dank je voor de verhalen
    Gr. Ina en Jan

• 01 Mei 2016 - 18:58

Peter En Nanda:

Hallo mannen,
    Leuk om jullie te volgen! Hopelijk hadden jullie vandaag net zulk mooi fiets weer als wij vandaag. We hebben gefietst rond Noordwijkerhout en Ria lastig gevallen.
    We wensen jullie veel fiets plezier met mooi weer!!
    Groetjes Peter en Nanda.

• 02 Mei 2016 - 19:43

Nico B.:

Ha Bob en de mannen,

Wat een mazzelkonten.....alle dagen noordenwind mee.....dat heb ik in geen 50 jaar fietsen ooit meegemaakt!
    En dan die regen....heerlijk tempo rijden.......en tenminste niet de wroeging wanneer je in en drie sterren hotel logeert of dure koffie met taart onderweg in een restaurant ondergaat.....dat je eigenlijk net zo goed op een campinkje voor drie euro had kunnen kiezen.
    Nee jongens....ga hier maar lekker van genieten, want dat ga je nooit meer meemaken......
    En dan die Chinese koster en die aparte uitgang.......ik zou zeggen: eet lekker, geniet......maar drink de volgende keer met mate!
    Groet, Nico
    PS: Bob, vergeet niet je ketting en derailleurs 's morgens een spuitje te geven........en niks zeggen tegen die anderen.

Oh ja, die foto's.....doe maar rustig aan......let wel op modelambulances.

• 03 Mei 2016 - 21:17

Jan En Ans Warmerdam:

Potverdikkie zeg wat een avontuur, geweldig!
    Die gastvrijheid van de table d'otes is overweldigend en heel warm zo te lezen, pak het en geniet van deze welverdiende momenten stoere mannen!☕️