Santiago2016 - Reisverslag uit Melide, Spanje van Bob Velthoven - WaarBenJij.nu Santiago2016 - Reisverslag uit Melide, Spanje van Bob Velthoven - WaarBenJij.nu

Santiago2016

Blijf op de hoogte en volg Bob

21 Mei 2016 | Spanje, Melide

Voor al onze Fans ; dinsdag 24 mei landen wij op Schiphol rond 21.20 uur !

• 21 Mei 2016 - 19:54

Joyce:

wat is het vluchtnummer?

• 22 Mei 2016 - 09:36

Ria Hulsebosch:

Hallo mannen
    Ik kijk er al helemaal naar uit om jullie weer te zien en zal zeker op Schiphol staan.
    Ondanks dat ik Jan elke dag sprak vond ik het ook leuk om jullie verhalen te lezen. ( dank je Bob)
    Vind dat jullie het toch maar gepresenteerd hebben om 2500 km naar Santiago de Compastella te fietsen! Het weer zat jullie ook niet altijd mee maar jullie hebben het wel voor elkaar gekregen!
    En dan zit het er bijna op, dat kan je toch bijna niet voorstellen!
    Vanuit een regenachtig Noorwijkerhout groet ik jullie en tot dinsdagavond!

Kuskus van Ria

• 22 Mei 2016 - 10:20

Gerda:

hoi Kerels,
    Wat super dat jullie deze tocht volbracht hebben, al was het met ups en downs.
    Het weer zat jullie niet altijd mee, en de bergen waren hoog, maar jullie prestatie
    is geweldig!!!!! De afdaling in 11 minuten ook, jeee wat gingen jullie hard naar beneden
    wel eng, je zal maar net een lekke band krijgen brrrrrrrrrr.
    En dan Dinsdag (al)thuis, helaas staan wij niet op schiphol want wij varen dinsdag morgen uit
    richting Frankrijk. dan mag je onze verhalen weer lezen, al zijn die niet zo heftig als van jou.
    Bob nog veel plezier de laatste dagen en tot kijks!!

• 22 Mei 2016 - 15:44

Lize Dol-Lucke:

Hallo boy's....de eindstreep in zicht! Wij vinden het een top-prestatie wat jullie hebben gedaan! Velen zeggen het...en jullie doen het! Chapeau!
    Wij zijn er dinsdagavond helaas niet bij om jullie te begroeten...liggen met ons bootje in Elburg/veluwemeer!
    Hartelijke groet van de kaptein en matroos van de "chapeau".
    Liefs Arie en Lize

P.s. en een dikke kus voor de toppers!

• 22 Mei 2016 - 17:15

Lydia Heijnis:

GEFELICITEERD

Een week eerder de eindstreep! Tot dinsdagavond. Lekker nog een paar dagen relaxen hopelijk met redelijk weer.
    gr Lydia