Santiago 2016 - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Bob Velthoven - WaarBenJij.nu Santiago 2016 - Reisverslag uit Noordwijkerhout, Nederland van Bob Velthoven - WaarBenJij.nu

Santiago 2016

Blijf op de hoogte en volg Bob

25 April 2016 | Nederland, Noordwijkerhout

Vandaag vertrokken uit Noordwijkerhout . Uitgezwaaid door familie en Vrienden. Tot Leiden was het droog maar veel wind . Voorbij Leiden Alleen maar regen , regen en nog meer regen. Dus echt een vuurdoop . Aangekomen bij ons gasthuis waar we zeer goed ontvangen werden. Gegeten, gedoucht en een kopje thee en een biertje gedronken . En voorbereiden voor de volgende reis die ons gaat voeren naar Belgie. Hopelijk met droog weer . Vandaag bijna 110 km gefietst!

• 25 April 2016 - 21:11

Roy Van Velthoven:

Hoi Bob, Jan en Nico. Zware (lees natte) vuurdoop deze 1e dag voor jullie dus! En toch al 110 km in de benen ! Vind 110km al een eind met de auto haha. ) Petje af gasten. Rust lekker en morgen weer fris en fruitig op de pedalen. Succes!

• 25 April 2016 - 21:22

Bou :

Hoi Bob,
    Uitgezwaaid door familie en vrienden??? Ben ik vroeg opgestaan is de vogel al gevlogen.
    Mooie foto op Facebook in korte broek.
    110 km in dit koude en natte weer is op zich een prestatie.
    We blijven je volgen.
    Groetjes, Bou en Miriam

• 25 April 2016 - 21:23

Gerda:

Hallo Bob, Je reis verslag is prima doorgekomen. Wat balen zo'n eerste dag regen.
    Maar wel knap van jullie, ik doe het je niet na. Hoop dat je morgen wat beter weer hebt
    al ziet het er voor de komende dagen niet veel beter uit.
    Veel sterkte

• 25 April 2016 - 21:25

Ronald :

Nou mannen, respect!! Ik zeg, rap naar het zuiden fietsen. Als het goed is schijnt daar de zon. Ik hoop dat jullie elke dag iets beter weer krijgen. Veel slechter kan niet. Succes morgen!! Groet Ronald & Maartje

• 26 April 2016 - 08:27

Ans Warmerdam:

Wij hebben Jan zondagavond nog even gedag gezegd.

Wat een noodweer zo'n eerste dag mannen, goeie check of de of de regenkleding werkt.
    Jullie hebben al wel heel wat kilometers gevreten, pas wel op voor zadelpijn!!!

Groetjes van ons en groet aan België......

• 26 April 2016 - 09:51

Annelies:

Lieve papa, Bob en Nico,

Wat ontzettend goed zijn jullie bezig en idd een vuurdoop!! Onthou er komt vast een zonnetje aan .... Heel veel plezier en geniet vooral onderweg. Zoveel mooie dorpen, velden, natuur enz gaan jullie zien.

Wij blijven jullie volgen!

Liefs Annelies en Marcel

• 26 April 2016 - 16:04

Johan Hulsebosch:

Hi Pa, Bob en Nico,

Feel plezier en voor al, geniet er van.

Johan Hulsebosch

• 26 April 2016 - 16:17

Edwin En Dorothe :

Lieve Jan Bob en Nico

Wij vonden het ontzettend leuk om jullie uit tezwaaien. Het zit jullie de eerste dag niet erg mee. Maar na regen komt zonneschijn. Heel veel succes en we wachten jullie nieuwe reisverhaal weer af. Groetjes Edwin Dorothe en kids

• 26 April 2016 - 17:05

Ton Wieringa:

Beste Jan en Bob ( en Nico )

Van Ria kreeg ik jullie reis account.
    Super stoer wat jullie gaan doen.
    Heel veel plezier aan deze geweldige uitdaging en ik wens jullie dat het
    aan jullie verwachtingen zal voldoen!

Op naar het Zuiden en het mooie weer!
    Jan: zit tie lekker , die zeemlap?

groeten
    Ton Wieringa ( en Marjon natuurlijk )

• 27 April 2016 - 18:22

Lau:

Hallo Bob en Jan en Nico,

We horen na de eerste dag niet zo veel meer. Ik hoop niet dat jullie zijn uitgeteld, maar het weer werkt niet mee, om het maar voorzichtig te zeggen. Wij hadden vandaag in Amsterdam, op Koningsdag de eerste dag die een beetje droog was. Ik hoop dat jullie ook een droge dag hebben gehad en wens je alle sterkte. Snel doorfietsen naar het zuiden waar het hopelijk droger en warmer is....

Groeten, ook van Lia, Lau

• 28 April 2016 - 14:18

Lize Dol-Lucke:

Hallo Jan, Bob en Nico,

Wij vinden het een ontzettend leuk avontuur wat jullie gaan ondernemen! Chapeau!
    De vuurdoop is eraf....onder barre omstandigheden! Success verder...en wij volgen juliie!
    Lieve groet van Arie& Lize uit 's-Hertogenbosch

Toi toi toi

• 07 Mei 2016 - 18:35

Cor Teeling:

Hallo Jan,Bob en Nico.

Nico vandaag waren wij op de verjaardag van je oudste tante zodoende hoorde wij van je onderneming.
    Hopelijk hebben jullie mooi weer en goede vooruitzichten.

Groetjes en succes.

• 11 Mei 2016 - 10:09

Lies Nulkes:

Hallo mannen.

Lukt het allemaal. Het weer een beetje beter?
    Knap hoor, en dat allemaal op de fiets.
    Komen jullie al wat mensen tegen, die dezelfde rit doen?
    Heel veel lol en kracht vanuit Noordwijkerhout.

Groetjes Lies

• 13 Mei 2016 - 12:55

Lize Dol-Lucke:

Hallo boy's...hoè...ist?? Pittig?
    Hoorde van Ria dat jullie het ontzettend naar jullie zin hebben! Hou vol....en geniet van de omgeving!
    Leuke foto's van jullie gezien!
    Lieve groet Arie&Lize en we denken en duimen voor jullie dat alles goed mag gaan xx