Santiago2016 - Reisverslag uit Charroux, Frankrijk van Bob Velthoven - WaarBenJij.nu Santiago2016 - Reisverslag uit Charroux, Frankrijk van Bob Velthoven - WaarBenJij.nu

Santiago2016

Blijf op de hoogte en volg Bob

05 Mei 2016 | Frankrijk, Charroux

10e dag . Zeer warm vertrokken en rond 13.00 uur Pelgrim Jan in korte broek ( Rabo Broekje ) verder . Tenslotte moeten de beentjes een beetje kleuren . In Tours een zeer indrukwekkend Kathedraal bezocht en eindelijk een stempel gekregen .fietsen langs de Loire onderweg een Plat de jour gegeten voor 8 euro ! En naar ons nieuw adres gefietst Chatellereault bij een Schots gastgezin . BBQ gedaan , biertje en slapen na 105 km fietsen.( hun huis staat te koop voor 500.000 euro , we hebben even onderwogen om het te kopen , maar toch was de wil om verder te fietsen groter ) 11 e dag . Weer zeer warm en een vrij eentonige fietstocht , wel een klimmetje van 12% maar ....... Ging vrij redelijk . Wel is alles dicht in Frankrijk ivm 5 mei viering ! Doorgefietst naar Charnoux naar gastvrouw Catherine . Oud vrouwtje met handicap ( kon steile trap niet op ) oud gedeelte van het dorp , oude vervallen huizen , maar inpandig was het prima verzorgt . Veel Engelse pubs en Engelse gasten .

• 05 Mei 2016 - 22:18

Jaap De Moor:

Jullie schieten al lekker op heren! Goed gedaan. Hebben jullie dat oude vrouwtje nog een "kontje" gegeven, zodat ze alsnog de steile trap kon nemen? Tja, en verder: fiets maar niet te snel, want er is nu een depressie in Portugal...
    Groet, sterkte en succes verder,
    Jaap

• 05 Mei 2016 - 23:13

Roy :

Charnoux, halverwege la belle France ! Allez garcons !! Vamos !!!

• 05 Mei 2016 - 23:19

Jacob En Gerda Uittenbogaard:

Hoi Bob en mede reizigers,
    Wat heerlijk dat het nu mooi weer is geworden, dat fietst toch wel een stuk relaxter.
    Het overnachten bij al die gastgezinnen is toch wel erg verrassend iedere dag weer.
    Jullie zijn nu al een heel eind op weg zeg, nog even vol houden hoor.
    Lukt het nog niet om de foto's door te sturen?
    Succes maar weer, groetjes van Jacob en Gerda

• 06 Mei 2016 - 10:58

Ronald :

Fijn dat het weer nu beter wordt. Koen en Rik ondersteunen jullie ook.
    Rik zegt als hij een fietser voorbij ziet komen: Opa, Fiets...Opa Fiets.
    P.S. Indien jullie nog een huisje willen kopen, fiets even via Nice of Monaco, dat lap ik ook €1 mee. Je moet ergens beginnen, wie weet vind je nog wel 750.000 sponsors.
    P.P.S. Vergeten jullie niet een aantal rustdagen in te lassen om leuke steden, dorpjes en musea te verkennen!

Heel veel succes en plezier

Groet,
    Koen, Rik, Maartje en Ronald

• 06 Mei 2016 - 16:01

John:

Gelijk heb je Maartje, het gaat om de "weg" en niet alleen om het einddoel, dus lekker een dag met een wijntje op een terrasje en even rust nemen hoort erbij.

geniet ervan,

John &Liesbeth

• 06 Mei 2016 - 16:02

Joyce:

Hi Bob, Jan en Nico, jullie gaan inderdaad wel heel snel. Volgens mij doen jullie zoveel te gekke ervaringen op en je ontmoet ook zo veel verschillende mensen, bijzondere reis lijkt me. Geniet er van mannen, xx

• 06 Mei 2016 - 22:15

Bou :

Hoi Bob,
    Zaterdag een grote dag voor Anja. 65 jaar. Weer een mijlpaal.
    Van harte gefeliciteerd.
    Zal ongetwijfeld gevierd worden met een lekker biertje of wijntje.
    Veel plezier verder op jullie tocht.
    Groet, Bou en Miriam

• 08 Mei 2016 - 21:44

Fienteeuwen@gmail.com :

Hoi mannen zie dat het voorspoedig gaat geniet er een beetje van, het is zomaar weer voor bij ,kijk iedere dag in ons eigen verslag waar jullie zitten en dan zie ik alles in gedachten weer voor meheel mooie reis en als jullie zo Door gaan tot over nou ikdenk 16 dagen liefs van Leo en fien

• 09 Mei 2016 - 09:37

Annelies:

Lieve papa, Bob en Nico,

Wat zijn jullie al ver zeg! Ik kan jullie volgen via een vriendenapp... Leuk om de reisverhalen te lezen! Geniet ervan en beleef vooral een hoop leuke 'verhalen'.

Liefs Marcel en Annelies

• 09 Mei 2016 - 09:58

Anneke Baltus:

Hoi mannen zo te horen gaat het goed maar wat ik mij afvraag is Nico er nog wel bij we horen zo weinig van hem. Doe hem in ieder geval de groeten.

Sterkte en veel plezier Anneke en Gerard Baltus

• 12 Mei 2016 - 18:15

Ans:

Hoi mannen,

Wat gaan jullie goed zeg en wat een afstand hebben jullie er al op zitten
    Hoe is het met het zitvlees, is het allemaal nog heel?
    Logeren jullie bij "vrienden van de fiets" , of zijn de adressen willekeurig?
    Zo te horen ontzettend gastvrij.
    Geniet van alles en iedereen, dit doe je maar één keer toch????

• 13 Mei 2016 - 18:33

Dorothe En Edwin:

Hoi Nico,Bob en jan
    Gaat wel lekker zo te zien.
    Jullie fietsen wel door zeg.
    Maak er geen wedstrijd van.
    Jan jij hebt voorlopig nog poosje vrij en Bob je bent echt wel op tijd om mee te golfen in Duitsland.
    Je kan zelfs nog weer terug fietsen, dan ben je nog op tijd(idee?)

Groetjes Dorothe en Edwin